Saturday 28 May 2011

מסיבת חינם חתונה משחקים - משחקים המפלגה 1

מסיבת חינם חתונה משחקים - מבוא


הצדדים כלות או כפי שהם נקראים בחלקים מסוימים של מפלגות באירופה חן הם דרך נפלאה לחגוג חתונה, מסיבות חתונה הן דרך מצוינת להביא את החברים שלך ואת בני המשפחה יחד כדי לחגוג את טקס החתונה המתקרבת עם סופה של תקופה אחת אלה החיים עם קצת כיף frolics כדי לסמן את סופו של שלב אחד של החיים שלך הבא בתור אשה נשואה. האיוולת של הנוער יש לשים בצד ביום של החתונה, אבל לא לפני שאנו חוגגים את השרידים האחרונים של החופש ואת הימים האחרונים של הילדות פראי עם חתונה כמה המסיבה הפרועה משחקים המפלגה לשחק, כן אין כמו קצת פרוע חתונה משחקים המפלגה לשחק כדי לסמן את סופו של עידן אחד בחיים אלה ואת תחילתה של אחרת.

החלטתי שאני רוצה ליצור רשימה של החופשי שלי המועדפים משחקים מסיבת החתונה, אני רוצה שהם יהיו כמו הטרחה חופשי ככל האפשר כך עשיתי להם קל ככל האפשר כדי לעקוב אחר, ועל מנת לאפשר לך לעקוב אחר חתונה חינם נחמד וקל משחקים המפלגה לשחק בתוך הבלוג שלי.

שמרתי את הבלוג שלי די רגיל, כך שכאשר דפוס חתונה חינם שלך משחקים המפלגה אני לא משתמש כל הדיו שלך, אז יש לי תקוע עם הצבעים שחור ולבן כמו הנושא שלי, חתונה המשחקים בחינם מפלגת יכול בקלות להיות מצולמים וחילק , אולי כחלק המסלול שלך של חגיגות מסיבת החתונה, זה מקל אם האורחים שלכם יש גישה הכללים של המשחקים, כדי שיוכלו להכיר את עצמם משחקים מסיבת החתונה לפני היד, אבל זה לא תמיד הכרחי, יש לי מודפס חתונה המשחקים בחינם המפלגה החוצה קל לעקוב בצורה כל כך גם אם תחליט רק באביב משחקים על אורחי המסיבה שלך במסיבה החגיגות הכלה שלך הם יוכלו בקלות לקבל את העיקרון של החתונה משחקים המפלגה לשחק די בקלות.

להלן מאגר הראשונה שלי של משחקים חתונה חינם המפלגה כדי לעזור עם החתונה שלך המפלגות עצמו המפלגה, אני מקווה שתמצא את כל חתונה המשחקים בחינם המפלגה שאתם דורשים כאן איתנו כדי לעזור מסיבת החתונה שלך ללכת בחבטה ולוודא המפלגה שלך ענק ובלתי נשכח מוצלחת מסיבת החתונה אירוע שייזכר זמן רב, אל תהסס להשתמש ברשימות שלי רשימה חינם מסיבת החתונה משחקים, לשימוש מהיר וקל עבור חתונה משלך המפלגה החגיגות הצדדים חן בלילה, או בכלל בטבע המשחק רעיונות המפלגה, אני מקווה שתמצא את הבלוג שלי הוא בדיוק לצרכים שלך כל צד, כי במשך לחלוטין המשחקים חתונה חינם המפלגה יש לך את המקום הנכון כאן איתנו, בלי יותר לעשות כאן היא הרשימה הראשונה שלי של רעיונות המפלגה הגדולה.


מסיבת חינם חתונה משחקים - List1


מסיבת חינם חתונה משחקים - אמת או חובה

לומר את האמת, או לשאת בתוצאות. המשחק חושף במישורים רבים, אתם בסיכון אומר את האמת, או שאתה מעז להסתכן מעז, להיות זהיר, ייתכן שיהיה עליך להפעיל במורד הרחוב עירום, hows כי עבור הלחי פנים חשופות.

זהו משחק כי הוא מושלם עבור נערות המסיבה הפרועה, ההנחה היא פשוטה, לענות על שאלה, או אם אתה לא יכול או לא רוצה, אז אתה חייב לעשות מעז.

באופן אידיאלי, המשחק הזה הוא הכי טוב אם השאלות מעז כתובים על כרטיסים לפני היד. להלן אנו נותנים רשימה של שאלות מעז, בפוסטים הבאים נוסיף את האמת ואת מעז ברשימה. תרגישו חופשי להוסיף משלכם, אני בטוח שכמה מכם הבנות צד שובב יכול לחשוב על האמת מקוממת רבים או שאלות להעיז מוותר.



מסיבת חינם חתונה משחקים - שאלות האמת

האם אי פעם "בלע"?
האם אי פעם היה זה ברכב?
האם אי פעם היה את זה עם יותר מאדם אחד אחר?
האם אי פעם דימה החבר של החברה הכי טובה שלך?
האם אי פעם דימה אחד מהחברים החברים שלך?
יצאת פעם לעבוד לובשת שום תחתונים?
האם אי פעם שכבתי עם הבוס שלך?
האם אי פעם היה זה עם אישה?
האם אי פעם היה זה ברכבת?
האם אי פעם היה זה מטוס?
האם אי פעם היה את זה באוויר הפתוח?
היית פעם למועדון ריקודים-הברכיים?
האם אי פעם היה ברזילאי?
האם אי פעם ישב על גבי מכונת כביסה כשזה היה על מחזור ספין?
האם אי פעם הסתכל על תחתונים של גברים בקטלוג כדי קריצת עין הדגמים?
האם אי פעם היה הזאב שרק בשעה בידי הפועלים?
האם אי פעם שיקרת לגבי מספר אנשים יש לך שכב עם?
האם השתמשת אי פעם שדיים שקר?
האם אי פעם היה זה בשירותים?
האם אי פעם ליטף את החבר שלך בקולנוע?
האם אי פעם היה את זה במיטה של ​​ההורים שלך?
האם אי פעם מכוסה החבר שלך עם קרם מוקצף וליקק אותה?


מסיבת חינם חתונה משחקים - מעז

הצג את התחתונים שלך
לשיר מכה של מדונה, כמו בתולה
הסר החזייה שלך בלי להסיר את הדף שלך
סינג סנדרה די מ גריז
שתו כוס (נוזל להוסיף ברירה) בלי לעצור
נשיקה לכל אחד בקבוצה, או אדם מסוים ביקש
לרקוד כמו מצרי
לדקלם את האלפבית לאחור
הופ על רגל אחת למשך 30 שניות
לעשות 5 שכיבות סמיכה
לצעוק שאני כלבה מיוחמת (או הצהרה נמלה של בחירה)


אמת או חובה, המשחק צד מקורי וזה עדיין הולך חזק, השתמשו בדמיון שלכם ואל תפחדו לקבל קצת שובב, האמת ודייר הוא משחק את האורחים שלכם בטוחים לדבר על הערב בטבע במשך שנים רבות!


מסיבת חינם חתונה משחקים - פס בלון

יש לך את הציוד המתאים? במשחק הזה כל מה שצריך זה שני אנשים או יותר צוותים בלון, בלונים בצורת בננה ארוכה, כי הוא.

אני יכול להגיד לך הגברות, אם יש גברים הנוכחי לא יהיה מחסור של בחורים מוכן לשחק את המשחק ולהעביר את המשחק עם הבלון לך.

הכללים של משחק, שתי קבוצות או יותר בשורה לרוחב החדר. צוות לכל אחד בלונים ארוכים חייב לאחוז אותו בין הרגליים שלהם. הבלון חייב להיות עבר את הקו, אבל זוכר, הידיים לא, אתה יכול להשתמש רק במה שיש לך במחלקה למטה, אז רק את הברכיים והירכיים.

הקבוצה הראשונה לקבל בלון שלהם עד הסוף של ניצחונות קו, להתחיל שוב את הבלון אם הוא ירד או אם הבלון בטרם עת כבה בבום!


מסיבת חינם חתונה משחקים - בלון פיצוץ Bouncy

המשחק מאוד פשוט, אבל הרבה כיף, כל מה שאתה צריך בשביל המשחק הזה הוא כמה בלונים, צוותי בקבוצות של שניים, זה צריך שניים לטנגו במשחק הזה, את מטרת המשחק היא עבור צוותים כדי פופ בלונים שלהם , של לב שככל שאתה למלא אותם קל יותר הם פופ, ואת האוויר פחות יש להם יותר הם להתפוצץ. עכשיו אנחנו לא הולכים לעשות את זה קל עבור אותם חלונות את הבלונים, לא הם יצטרכו לעבוד בשביל זה. בואו לגלות מדוע המשחק הזה נקרא, קופצני בלון פיצוץ.

אחד מחברי הצוות מניחה על הרצפה ומניח בלון תחת העליון שם, חבר הצוות השני מטילה על גבי אותם, הם לא יכולים להשתמש בידיים, אבל יש להשתמש בגופם לפוצץ את הבלון של בן הזוג שלהם למטה, אני חושב שאתה לקבל שם את השם של המשחק הזה מגיע, שלה הולך לקחת הרבה קופצני קופצני לקבל כי פיצוץ בלון. שמור מקפץ עד שאתה מתפוצץ כל אלה בלונים יש כיף frolics Bouncy השיא בלון פיצוץ.


חינם מסיבת החתונה משחקים - רשימת קניות סקסי

היום הוא יום הקניות, אבל לא כל סוג של קניות, זה הזמן לקניות הוא למען מטרה אחרת, הפעם, לקניות זמן סקסי שלה, יש לך רשימת קניות כדי למלא, אל תדאג אתה בתולות קניות סקסי שלה פשוט כמו ABC, או שאני צריך לומר AZ, כי כלה מסמיקה חייב לדעת לה Z של קניות סקסית, אבל אל תדאג יהיה לך צוות מומחים סקס כדי לעזור לך להגשים את רשימת הקניות סקסי.

הרכב הצוות שלך של shopaholics סקס, עכשיו לחלק הכיפי, אנחנו לוקחים סיבוב לשאול כל הקונה סקסי שם פריט ברשימת הקניות שלנו סקסית, זוכר הבנות, אנחנו צריכים רשימת קניות מלאה, כמו שאמרתי, הקונים סקסי חייב לדעת AZ שלהם של פריטים סקסיים, וזה בדיוק מה שהם תתבקש לעשות. כל הקונה סקסי חייב בתורו לומר "הלכתי לחנות סקס וקניתי ...." שם פריט קניות סקסי, אנחנו מתחילים את המשחק עם תחילת פריט עם האות A, אז הקונה הבא חייב לומר "הלכתי לחנות סקס וקניתי ...." שם פריט תחילת עם האות B, אז את השמות השחקן הבא מתחיל פריט עם C, וכן הלאה עם כל הקונה לוקח את המכתב הבא באלפבית הדרך, כל חזרה באות Z.

תן נקודה לאדם שיכול שם פריט, האדם עם הכי הרבה נקודות זוכה במשחק של קניות סקסי, המשחק הזה יכול להתבצע יותר מעניין עבור אלה אשר אינם מצליחים להגשים את רשימות הקניות.

חלקם של הקונים שלכם לא יהיו מומחים סקס קניות סקסית, הם עשויים לקבל סמוקים מבולבל, שחקנים שלא יכולים שם פריט חייב להיענש על לא למלא צו על רשימת הקניות סקסי, אז בשבילם אתה יכול לתת להם מוותר, לראות הודעות על עתיד מאבד להפוך למסיבה שלך ללכת בחבטה, זוכרת ילדות צד שובב חייב להיענש.

אז תתכוננו לשחק רשימת סקסי קניות עבור סוג חדש של טיפול הקמעונאי. קניות הגברות שמח.


מסיבת חינם חתונה משחקים - התפסן איות Man

Harpies אישור ומכשפות, אני מתכוון לבנות מפלגה, מאפשר לראות אנחנו יכולים ללכוד איש החלומות המושלם שלנו, בשביל זה נצטרך להשתמש קסם מסיבה קטנה כדי האלוהי האיש שלנו מתוך האתר של המציאות. תן לנו לראות בדיוק מה שאנחנו יכולים להעלות ולהביא ושוב, שמח הליהוק קובן שלי של מכשפות.

תן לכולם פיסת נייר. קבל אותם לכתוב המספרים 1 ל -13, ולצד כל מספר, תגיד להם לכתוב:

(1) מקום,
(2) צבע,
(3) מספר בין 1 ל 15,
(4) מדינה,
(5) בגודל (example. קטן, בינוני, גדול, מסיבי, זעיר),
(6) מספר בין 1 ל 50,
(7) חיית בר,
(8) מספר בין 1 ל 20,
(9) דמות מצוירת,
(10) שם מעליב (example., סיגים זונה, החובט),
(11) ירקות,
(12) תוכנית טלוויזיה,
(13) רגש (example. שמח, עצוב, כועס, מקנא).

עכשיו לקרוא את:

אתה נפגש הגבר המושלם שלך ב (1)
צבע שערו יהיה (2)
גובהו יהיה (3) מטר
הוא יהיה ממדינה זו (4)
גודלו של הישבן שלו יהיה (5)
**** שלו היה צריך להיות כל כך הרבה אינצ 'ים ארוכים (6)
במיטה הוא יהיה (7)
מספר הילדים היית יהיה (8)
שם האיש שלך יהיה (9)
שם החיבה שלו בשבילך יהיה (10)
אתה תבלה את חייכם חיים ענק (11)
היית מרוויח את הכסף שלך לקיים יחסי מין לחיות (12)
אתה תגדל התחושה הישנה ביחד (13)

אתה קורא את אלה החוצה להסתובב בחדר מקבל תשובות עמים מחוץ אותם.

לדוגמה. הייתי פוגש האיש המושלם שלי פורנו חנות (1), שערו יהיה סגול (2), הוא יהיה 12 (3) מטר, הוא היה צריך להיות ממצרים (4), בגודל של הנווד שלו היה להיות כפולה גדול במיוחד (5), הזין שלו היה צריך להיות 13 (6) אינצ 'ים ארוכים, הוא יהיה פיל (7) במיטה, היית 12 (8) הילדים, הגבר שלי יהיה בשם דאפי דאק (9 ), שם חיית המחמד שלו בשבילי יהיה "סיגים שק '(10), היינו מבלים את חיינו חיים לפת ענקית (11), היינו להרוויח כסף שלנו לקיים יחסי מין לחיות על מחיר זה נכון (12) ו להזדקן אופוריה תחושת (13).

חלק התקפי שתיצור אעזוב אותך כמעט הרטבה עצמכם בצחוק. אבל להיזהר במה שאתה מאחל, אתה עשוי לקבל את האיש החלום שיצרת להפוך למציאות, בהצלחה עם הליהוק הקסם שלך.


מסיבת חינם חתונה משחקים - Circle Of Truth

אתה מעז לומר את האמת, מאפשר לשחק משחק קצת לגלות מי היא הכלה מסמיקה.
במשחק הזה תצטרך כיסא עבור כל שחקן, ואת ערכה של תעודות זהות, על כל כרטיס לצייר סמל או לכתוב את שם שחקנים, אתה צריך שתי מערכות אלו, אחד עבור שחקן אחר במקום על הכיסא, אה ואת החשוב ביותר של בחירה של כל השאלות גילוי מביך.

בחר את הקורבנות מוכנים, אני מתכוון שחקנים במשחק, לסדר את הכיסאות באחד מעגל עבור כל שחקן, השחקנים המשחק יהיה זה לשבת על אחד הכיסאות, לתת לכל אחד כרטיס לזהות אותם, הם יחזיקו את זה ביד שלהם, כרטיס זהה אחרים מושם על מושב הכיסא, עכשיו בוא נראה האמת מתגלה האינקוויזיטורים של עליצות, תוכלו לשאול את השחקנים שאלה מהרשימה שלך החקירות מבוכות פוטנציאל, אהם, אני מתכוון לחשוף את עצמי שאלות, אם הם עונים כן הם עוברים כיסא אחד ימינה, אם הם לא התשובה הם נשארים איפה הם.

אתה יכול להשלים את מעגל האמת.
המנצח הוא הבחורה הראשונה כדי להשלים מעגל של אמת ולהפוך אותו בחזרה לכיסא התחילו מ.


מסיבת חינם חתונה משחקים - כדור סווינג אנוש

במשחק הזה תצטרך
הכדור (כדור טניס יעשה)
גרב
בקבוק פלסטיק (בקבוק שתייה ליטר ימלא את התפקיד) במחצית למלא את זה עם מים, לוודא הכובע על בבטחה

עכשיו במקום את הבקבוק באמצע החדר, הניח את הכדור בסופו של הגרב, לקשור את הקצה השני של הגרב סביב המותניים השחקנים.

התחל במשחקים, שחקן יש גם להניף את הכדור לעבר הבקבוק, אבל לא יכול לבעוט את הכדור או להשתמש הזרועות והידיים, הקסם הוא הירכיים, מאפשר לראות כי פעולה האהבה.

האם אתה בלין המהיר ביותר בעיר, הזמן כמה זמן לוקח להפיל את הבקבוק, אם הם לא עשו זאת על ידי צעד 3 דקות על השחקן הבא, חילופי הזוגות הטובים ביותר יכולים לעשות זאת בתוך 30 שניות.

משחק נהדר, כי יש לכולם התקפי צחוק.


מסיבת חינם חתונה משחקים - חונק את בננה

בשביל המשחק הזה, אחד חייב להיות מתנדבים של המתחרים, המתנדבים לשמש נושאי הבננות, הם יהיו ישובים ו ייקח את בננה ולהניחה בין רגליהם.

המתחרים לבוא ושוב, בואו בעליצות מתחילים, המשימה שלהם היא פשוטה, לפתוח ולאכול את הבננה, אבל כאן הוא החלק הקשה, הם לא יכולים להשתמש בידיהם. התחל הגברות לועס.

הבחורה הראשונה לסיים את הבננה מנצח.


מסיבת חינם חתונה משחקים - סיום

זה שמיצינו את הרשימה הראשונה שלי של משחקים חתונה חינם המפלגה לשחק, אני מקווה שאתה נערות המסיבה הפרועה מצאתי את הבלוג שלי שימושי עבור חתונה משלך רעיונות מפלגת משחקים. השארו עבור כל ההודעות שנכתבו על משחקים חתונה חינם המפלגה לשחק לבד בטבע שלך החגיגות מסיבת החתונה. אני מקווה לכתוב כאן הרבה יותר כיף המפלגה בעתיד, אז אל תשכח אותי סימניה מתחת לרשימת המשחקים חתונה חינם המפלגה.

אל תשכחו להשאיר תגובות בבלוג שלי, אני אשמח לשמוע איך הלך למסיבה שלך, להשאיר תגובה בבלוג שלי על איך משחקים עבדו, או אם יש לך רעיונות כלשהם משחקים או הצעות חדשות.

עבור רשומה בבלוג הבא שלי אני יהיה עוד להוסיף יותר מבחר של משחקים חינם חתונה המפלגה, אני אהיה מסתכל על הרחבת הבחירה המקוון שלי נותן לך יותר בחירה ברפרטואר שלך של לשחק משחקים, אני יכול גם להסתכל עושה מיוחד חינם מסיבת החתונה משחקי בינגו, כך הערך הבא עלול להיות מהדורה בינגו מיוחד, תמיד אהוב הבית, אני בטוח שאנחנו יכולים לחשוב על כמה משחקים יותר חתונה שובב מפלגת שטני, תמיד מועדף המשרד עם נערות המסיבה הפרועה בחוץ יש מי פשוט צביעות להגיד לא. אני גם עושה חתיכת נכנס רק מה שעושה מסיבות חתונה החגיגות עבודה האירוע היטב, כל כך הרבה רעיונות תכנון נהדר צד לך להסתכל על איך להפוך את האירוע שלכם להצלחה בלתי נשכח סופר, אולי נוכל אפילו זמן מבט אל תוך רעיונות על נושאים המפלגה, אשר אני מאמין תמיד לתבל את המפלגה ולהפוך אותה כי קצת יותר מיוחד, נושאים המפלגה נהדרות עבור הפחתת עכבות של אורחי המסיבה שלך וזה נהדר כאשר התכנון משחקים המפלגה כפי שהם יהיו יותר מוכנים כדי להיכנס כיף המפלגה, אז להתחיל לשלוח את מסיבת החתונה שלך הזמנות, יש לנו כמה הסתייגויות לשלוח עבור בוננזה המפלגה משחקי כלה, לקבל את המדפסת התחמם כי אנחנו בטוח להביא לך את
הטוב ביותר חינם חתונה משחקים המפלגה ברשת כדי לעשות מסיבת שלך ללכת עם נדנדה עם המשחקים כלה הרעיונות הטובים ביותר רק בשבילך, אז אל תשכחו לעשות את המינוי שלך איתנו בפעם הבאה. יש לך הצעות למשחקים המפלגה פשוט לשלוח לי מייל או לשאול שאלה את התגובות, אהבה זיהוי לשמוע בחזרה לאלו מכם מחפש עצות על ביצוע אירועים מסיבת מוצלחת.

No comments: